Drobnà podnikatelé majà na trhu nesmÃrnÄ› obtÞné postavenÃ. Musà totiž konkurovat velkým firmám, které nabÃzejà tytéž produkty mnohem levnÄ›ji, mnohdy vÅ¡ak v horÅ¡Ã kvalitÄ›. LevnÄ›jÅ¡Ã výroby dosahujà velké firmy právÄ› dÃky velké produkci. TÃm jsou schopni snižovat náklady a poskytnout tak zákaznÃkům lepÅ¡Ã ceny.
PÅ™esto, i drobnà podnikatelé majà právo obsadit své mÃsto na trhu. Aby vÅ¡ak byli úspěšnÃ, musejà si vybudovat pÅ™edevÅ¡Ãm dobrou image a loajalitu zákaznÃků. Zároveň je potÅ™eba nabÃzet kvalitnà produkty, které jsou nÄ›ÄÃm ojedinÄ›lé. Jedná se napÅ™Ãklad o ruÄnà výrobu, tradiÄnà recepturu nebo nÄ›co výjimeÄného.
Jak vÅ¡ak zaÅ™Ãdit, aby se zákaznÃci o konkrétnÃm podnikateli a jeho nabÃdce dozvÄ›dÄ›li?
VÅ¡e stojà na propracované marketingové kampani. Propagace je pro firmu nesmÃrnÄ› důležitá. Proto jsou samozÅ™ejmÄ› nezbytné kvalitnà webové stránky poskytujÃcà důležité informace. V dneÅ¡nà dobÄ› jsou nezbytné také sociálnà sÃtÄ›, prostÅ™ednictvÃm kterých komunikuje celý svÄ›t. Vhodné jsou také inzeráty v Äasopisech Äi novinách, které jsou ale již troÅ¡ku dražšÃ. NemluvÄ› o reklamÄ› v televizi, kterou si drobný podnikatel prostÄ› nemůže dovolit. Jak tedy lidi dále oslovit?
LetáÄky jsou velice vhodným prostÅ™edkem. Pokud je leták propracovaný, originálnà a Ätivý, urÄitÄ› dokáže zaujmout. Aby vÅ¡ak tento prvek nezatÞil rozpoÄet na marketingovou kampaň pÅ™ÃliÅ¡, můžete využÃt levný tisk letáků. Firmy dnes standardnÄ› nabÃzejà tisk ofsetem, pokud vÅ¡ak chcete snižovat náklady, můžete využÃt digitálnà tisk. Ten totiž v souÄasné dobÄ› dosahuje takové kvality, že běžný zákaznÃk nepozná rozdÃl mezi ofsetovým a digitálnÃm tiskem. Rovněž můžete vybÃrat z mnoha druhů papÃru, ÄÃmž lze dále snižovat náklady. LetáÄky lze tisknout v mnoha formátech, tudÞ můžete mÃt i vÃce variant pro různé pÅ™Ãležitosti. Pro dalÅ¡Ã zefektivnÄ›nà této Äinnosti lze využÃt také množstevnÃch slev, které jsou nabÃzeny v pÅ™ÃpadÄ›, že si objednáte doporuÄené množstvÃ. TeÄ už jen vymyslet, co do letáÄku napsat.