Mezi lidmi platà jedno nepsané pravidlo, že jestliže vykonávajà práci, které je naplňuje, bavÃ, nebo je dokonce jejich životnÃm konÃÄkem Äi krédem, projevà se to na výsledku jejich tvůrÄà Äinnosti. Takovà jedinci pak k sobÄ› zákaznÃky pÅ™itahujà doslova jako magnet. Dobré reference jsou totiž tÃm základnÃm stavebnÃm kamenem, který pÅ™i vyhledávánà kvalitnÃho výrobku nebo služby preferujeme. PomÄ›r cena / výkon a kladné hodnocenà nás zajÃmajà ze vÅ¡eho nejvÃc.
PÅ™Ãjemné, Äisté prostÅ™edÃ
To každého z nás upoutá na prvnà pohled. ÄŒistota, pořádek, provoznà systém a řád zpravidla svÄ›dÄà o kvalitÄ› poskytovaných služeb. VypovÃdajà o majiteli firmy a jeho zamÄ›stnancÃch, o jejich vzájemných vztazÃch a celkovém klimatu v dÃlnÄ›. PÅ™ÃjemnÄ› vás může pÅ™ekvapit i pÅ™ijÃmacà kancelář, automat na kávu, obÄerstvenÃ, možnost bezplatného pÅ™ipojenà k Wi-Fi.
VybavenÃ
PodezÅ™ele nÃzké ceny služeb nevÄ›stà nic dobrého. VÄ›tÅ¡inou souvisà se zastaralým vybavenÃm, s nedostatkem potÅ™ebných technických prostÅ™edků, s nekvalifikovanými techniky. Hodinová sazba by tedy mÄ›la zhruba odpovÃdat aktuálnÃm cenám autoservisů v Praze prezentovaným napÅ™. na Internetu. Vyplatà se tedy radÄ›ji servis volit v cenové hladinÄ› pÅ™ijatelné „zlaté stÅ™ednà cesty“.
Náš zákaznÃk, náš pán
Frazeologie starých Äasů se osvÄ›dÄila i dnes, opÄ›t pouze potvrzuje pravidlo zájmu o klienta a dobÅ™e odvedené práce. Platnou formulaci, že cokoliv vytvoÅ™Ãme, se nám vrátÃ, známe takÅ™ka vÅ¡ichni, ale jen nÄ›kteřà se jà řÃdÃ. Poctivá práce a pÅ™ÃvÄ›tivý pÅ™Ãstup lidé ocenÃ, aÄkoliv se to může projevit až po urÄité dobÄ›. Na zákaznÃka obecnÄ› vždy lépe působà osobnà pÅ™Ãstup, kdy se vÅ¡e Å™eÅ¡Ã osobnÄ› v pÅ™ijÃmacà kanceláři, nikoliv pÅ™Ãmo v dÃlnÄ› pod heverem. PÅ™edběžnou cenu byste se mÄ›li dozvÄ›dÄ›t jeÅ¡tÄ› pÅ™ed zapoÄetÃm opravy, a jestliže se v průbÄ›hu pracà objevà neoÄekávaný problém, mÄ›li byste být nejprve informováni, abyste zvážili dalÅ¡Ã postup. Renomované servisy uveÅ™ejňujà běžné tarify služeb na svých webových stránkách.
Objednávka on-line
Tato služba patřà k základnÃm úkonům. Zarezervovat si pÅ™edem vhodný termÃn je pochopitelnÄ› mnohem pÅ™ÃjemnÄ›jÅ¡Ã, než se pokouÅ¡et desetkrát nÄ›kam dovolat, domluvÃte sice termÃn opravy, ale pak po pÅ™Ãjezdu v den D zjistÃte, že technik zapomnÄ›l majiteli servisu informaci pÅ™edat, a musÃte pÅ™ijet jindy.