Pokud se chce ÄlovÄ›k zviditelnit, může k tomu využÃt Äehokoliv. TÄ›ch možnostà už dnes máme! A nejednou skvÄ›le fungujà i ty, jež působà už zdánlivÄ› ponÄ›kud archaickým dojmem, jako jsou dejme tomu letáky.
Letáky si sice vÄ›tÅ¡ina z nás bude nejspÃÅ¡e spojovat s listopadem 1989, jenže ony dokonale fungujà i dnes. I v souÄasnosti má tato papÃrová forma propagace nemálo pÅ™Ãznivců. Kteřà na ni nedajà dopustit. Dnes už ovÅ¡em pochopitelnÄ› pouze v pÅ™ÃpadÄ›, že se jedná o daleko vyÅ¡Å¡Ã kvalitu než za onÄ›ch Äasů. Protože jsme dnes daleko technicky vyspÄ›lejÅ¡Ã, máme daleko vÄ›tÅ¡Ã možnosti a s nÄ›ÄÃm podÅ™adným tak už ÄlovÄ›k neuspÄ›je.
Pokud byste se tedy rozhodli propagovat se právÄ› ve formÄ› letáků, je tÅ™eba zvolit v prvnà řadÄ› takovou tiskárnu, jež vám kvalitu zaruÄÃ. Kde vám nabÃdnou to, co je momentálnÄ› ‚in‘.
Takový tiskaÅ™ by mÄ›l být schopen pÅ™ijÃmat objednávky i elektronickou cestou a hotové výtvory doruÄovat zadavatelům kamkoliv. Protože je nad slunce jasné, že každý žije nÄ›kde jinde a nemá Äas na cestovánà tam, kde tiskárny stojÃ.
Dále by mÄ›l takový tiskaÅ™ nabÃzet kvalitnà formy tisku. Ofset nebo nÄ›co sice jiného, ale srovnatelnÄ› kvalitnÃho.
O tom, že by se mÄ›lo tisknout na kvalitnà papÃr a že by mÄ›l mÃt zákaznÃk možnost volby z pÅ™inejmenÅ¡Ãm nÄ›kolika druhů takového kvalitnÃho papÃru, ani nemluvÄ›.
ÄŒlovÄ›ku by také mÄ›lo být hned od poÄátku zÅ™ejmé, kolik zaplatÃ. A nenà rozhodnÄ› od vÄ›ci, je-li mu nabÃdnuto i nÄ›kolik finanÄnÄ› nejvýhodnÄ›jÅ¡Ãch variant, jež jsou obzvláštÄ› zajÃmavé.
A o tom, že by mÄ›la být zakázka vyÅ™Ãzena rychle, se snad ani rozepisovat netÅ™eba.
Zájemci o tisk letáků by tak mÄ›lo být poskytnuto nÄ›co jako dokonalost . Protože právÄ› nÄ›co takového je v dneÅ¡nà dobÄ› vÃce než žádoucÃ, na nÄ›co takového se vyplatà vsadit. Má-li tedy ÄlovÄ›k nebo firma slavit se svými letáky úspÄ›chy. A o to pÅ™ece jde.