Pokud se člověk stane podnikatelem a bude něco vyrábět, bude to chtít určitě prodat. A aby to mohl prodat, musí být také na trhu patřičně vidět. A v dnešním přehlceném světě to není mnohdy jednoduché. Už podnikatelé v časech Tomáše Bati věděli, že je potřeba vynaložit určité prostředky, aby se nám tyto později vrátili a přinesli s sebou ještě další. Jak by si asi tehdejší vynalézaví pánové poradili v dnešní době? Možná, že by je také zaujala nafukovací reklama. Pokud se někdy necháte zlákat na návštěvu určité prodejní nebo předváděcí akce, pak je docela možné, že jste se s nimi už setkali. Jedná se o konstrukci, která se podobá svým tvarem klasickému kempingovému stanu, kterému se říká iglú. Jen tento nemá uzavřený vchod. Což je jistě logické.
– Pneumatické stany pomalu vytlačují i nůžkové stany, které byly také využívány k reklamním účelům.
– Nenahradí je určitě zcela.
– Na některých akcích budou stále potřebné.
Odolá i větru, dešti
Nafukovací stany mají ale oproti svým nůžkovým kolegům několik velkých výhod. Jednoduchá a snadná montáž umožnuje i lidem, kteří nejsou příliš technicky zdatní, aby si s nimi poradili.
· Rozložení stanu bude tedy trvat několik málo minut.
Aby se stan nestal spíše vzducholodí, která by ze větru opustila své stanoviště, je možno ho ukotvit kolíky a zajistit lanky. Můžete použít i zátěže o váze patnácti kilogramů. Nemusíte se ale silného větru vůbec obávat. Výrobce ručí za to, že tento výrobek odolá poryvům, které mají sílu i třicet osm kilometrů za hodinu. Nebezpečí nebude představovat ani déšť. Střecha je řešena takovým způsobem, že se na ní rozhodně nebude držet voda, která by mohla způsobit kalamitu nebo trapnou událost. Další výhodou, kterou uživatelé oceňují, je nízká váha a velká skladnost. Svůj reklamní stánek si prostě docela jednoduše přinesete v tašce.