Služby

Co obnáší stěhování firmy po Praze


DostateÄný Äasový odstup

Majitelé firmy se sami musí rozhodnout, zda Äást osobních vÄ›cí, zejména pracovní dokumentace a citlivých materiálů, vystÄ›hovat svépomocí, anebo vÅ¡e komplet svěřit do rukou stÄ›hovací firmÄ›. V každém případÄ› musí specialista – technik provést analýzu pracoviÅ¡tÄ› a rozsah pÅ™emísÅ¥ovaných bÅ™emen. Plánování vyžaduje dostateÄný pÅ™edstih, v nÄ›mž se rozhoduje o termínu stÄ›hování, o jeho pÅ™esném rozfázovaném harmonogramu, a v souvislosti s tím i o požadavcích a cenÄ› za provádÄ›né práce. Cílem pÅ™edběžné schůzky je informovat klienta o:
· PoÄtu nasazených zamÄ›stnanců stÄ›hovací firmy.
· PoÄtu stÄ›hovacích vozů a jejich celkové kapacitÄ›.
· Rozsahu celé akce, kterou lze rozdÄ›lit i do více Äasových úseků, napÅ™. na dva nebo tÅ™i dny.
· Dohodě, které předměty bude stěhovat firma, a které si klient odstěhuje na vlastní pěst.
· VyÄlenÄ›ní pÅ™edmÄ›tů, jež se budou balit do ochranné bublinkové fólie.
· ZajiÅ¡tÄ›ní speciálních požadavků v případÄ› stÄ›hování velmi těžkých nebo objemných bÅ™emen, napÅ™. trezorů. S tím souvisí napÅ™. příprava terénu, nasazení speciální techniky, zabezpeÄení vjezdu a parkování stÄ›hovacích vozů.
· Detailním plánu celé akce, tzn. stanovit denní postup, jakým způsobem, co a kam se bude přemísťovat, a kdo je za jaký sektor zodpovědný.
modrá krabice.png
PÅ™estÄ›hování technologického zázemí a kancelářských firemních prostor může být příležitostí i k vyklízení vÅ¡eho nepotÅ™ebného. Je to tedy zároveň jakýsi generální úklid. StÄ›hováci mohou zajistit ekologickou likvidaci rozbitého nábytku a nepotÅ™ebných vÄ›cí, vÄetnÄ› skartace dokumentů.
krabice s nápisem.png

Vhodný termín

Ten bývá u akcí podobného typu klíÄový, a i když je teoreticky možné stÄ›hovat firmu za provozu, výhodnÄ›jší je vyhradit pro tyto úÄely jeden nebo dva dny, kdy je nejvÄ›tší klid. Ideální bývá víkend nebo svátek, tehdy mají zamÄ›stnanci zpravidla volno. Pokud trváte na stÄ›hování po Praze v pracovních dnech, optimální dny jsou Ätvrtek nebo úterý. Ze zkuÅ¡eností mnoha specialistů totiž vyplývá, že pondÄ›lky, stÅ™edy a pátky bývají příliÅ¡ hektické, stresující, a vzniká tak Å™ada nedorozumÄ›ní a zmatků.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup