Investice, která se vyplatí

Přesto, že je dnes velice využívaná možnost propagace na internetu a ve sdělovacích prostředcích, stále se tištěná reklama drží pevně na svém místě. Tento způsob je dokonce pro mnoho firem výhodnější a také mnohem efektivnější. Platí to především pro firmy, které se potřebují prezentovat v rámci regionu anebo chtějí využít reklamu pro jednorázovou kampaň. Tento způsob je také velice vhodný pro menší firmy.

tisk brožur

  • Jedním z propagačních prostředků, který vám může tyto požadavky splnit, je brožura.

Tisk brožur je možné objednat online – platí to především u šité brožury s vazbou V1. Brožury se většinou vyrábějí ve velikostech A4, A5 a A6. Není ale problém využít pro brožury tisk jiných formátů. Papíry se používají křídové v gramáži 135 a 170 gramů. Velice oblíbená je kombinace tvrdší obálky a vnitřku.

Každý propagační prostředek má své možnosti

Jestliže máte v úmyslu prezentovat své výrobky nebo služby ve větším rozsahu, pak je ideálním propagačním i informačním prostředkem katalog. Tento formát je vhodný především v případě, že chcete přehledně a srozumitelně informovat své zákazníky nebo obchodní partnery o větším množství nabízených produktů. Tisk katalogů musí mít ale své zákonitosti.

  • Veškerý text i obrázky či fotografie musejí být v naprostém souladu.
  • Ten, kdo katalog otevře, musí se v něm okamžitě zorientovat a pochopitelně ho musí také zaujmout.

    • Při tisku tohoto reklamního prostředku je tedy dobré poradit se se zkušeným grafikem, který dá vašim představám finální podobu.

brožura na stole
Katalog se také využívá jako propagační prostředek dlouhodobějšího charakteru. Pokud je třeba informovat pouze o jednorázové nebo krátkodobé akci, pak je lepším řešením využít brožuru. Tento formát je také méně nákladný.

  • Je ale nutné vše pečlivě rozvážit, aby menší investice nepřinesla ve finále také menší zisky.